حمیدرضاارفع الرفیعی

معارف اسلامی و مدیریت بازرگانی

حمیدرضاارفع الرفیعی

معارف اسلامی و مدیریت بازرگانی

حمیدرضاارفع الرفیعی

ماهیان ازآشوب دریا به خدا شکایت بردند،دریاآرام شد وآنهاصید تور صیادان شدند. آشوبهای زندگی حکمت خداست.ازخدا،دل آرام بخواهیم،نه دریای آرام.
گاه گاهی که دل می گیرد ،می نویسم برای آرامشم .
دلتان همیشه آرام......

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

۰۷آبان
خستگی,پوچی,بی قراری, تنبلی ,غفلت ,بیماری ,بدبینی,بی خدایی,سکوت ,تنهایی واژه هایی هستند که زندگی من را تشکیل می دهند سراسر زندگی ام سکوت بی معنای اطراف ام شده است سکوتی که رهایی می طلبد ولی روح درقفس تن ، توانی ندارد . امید بسیار و آرزوهای فراوان سربه فلک کشیده ،قلبی مملو ازعشق دارایی هایم هست. بدهی هایم هم برابر با بی خدایی هایم است که فکر میکنم تراز شان منفی است آری بدهی هایم بیشتراست.
حمیدرضا ارفع الرفیعی
۰۷آبان
می خواهم سر بردیوار توبه زنم و باصدای بلند فریاد زنم که آری ،من همان بنده ی گناهکار و عصیانگرم و بر صورت زنم و بگویم ،روسیاهی من حکایت ,حال نیست.می خواهم آنی چشم بر هم زنم و بسوزم در جهنمی که سوختن ،جرم است .سوختن بهتر از سوزاندن است ،در این خاکی که تو من را با محبت و عشق ات می سوزانی سخت تر از سوختن در آتش ابراهیم است. خدایا با آجر های گناهم دیواری از توبه برای خود ساخته ام که هر آن امکان ریزش وجود دارد واین خود هستی که باستاریت دیوار را می پوشانی و محکم نگه می داری .و رخ سیاه مرا در جوی زلال بهشتی ات می شویی و تنها دارایی من اشکی است که از قلبی بی صفا بر می خیزد که خود نشان شرمساری من است و تا کی شرمنده باید باشم در پیشگاه تو.............
حمیدرضا ارفع الرفیعی